شروع یک کسب و کار موفق -قسمت دوم
فایل دیتابیس وبسایتی جهت کمک به دانشجویان,مهندسان ,محققان و سایر قشر تحصیلکرده کشورمان میباشد.لطفا جهت پیشرفت این وبسایت ما را از نظرات خود بهره مند بفرمائید.

فایـــــــــــــل دیتـــــــــابیس

تعیین نوع کسب و کار که تولیدی،خدماتی،تجاری و..، چارت سازمانی جهت تعیین منابع انسانی و تخصص و مهارت مورد نیاز، تعیین نوع شرکت یا فعالیت از لحاظ حقوقی (تعاونی،سهامی با مسئولیت محدود،سهامی خاص و..) با توجه به ویژگیهای هر کدام از آنها و نحوه سهامداری،مدیریت و… مواردی است که در فاز صفر یک کسب و کار باید مشخص شود.
برنامه بازار یابی و فروش محصول یا خدمات نیزیکی از مهمترین قسمتهای یک طرح کسب و کار خوب است.اگر شما بهترین محصول یا خدمات را داشته باشید ولی برنامه ای برای فروش آن نداشته باشید حتما شکست خواهید خورد.پس قبل از شروع به هرکاری برنامه بازار یابی (PLAN MARKETING) را برای محصول خود تعیین کنید.اینکه بازار هدف شما چه قشری از جامعه است و قیمت گذاری محصول باید چگونه باشد ،محصولات مشابه محصول شما چه درصدی از بازار را دراختیار دارند(تحقیقات بازار) و شما چه هدفی برای در دست گرفتن بخشی از بازار در نظر دارید و… نقشی حیاتی در موفقیت کسب و کار شما دارند.
البته یک طرح کسب و کار قسمتهای مختلفی دارد که هر کدام مستلزم یک بحث کارشناسی خواهد بود که بتدریج در سایت میلیاردر جوان مطرح خواهد شد و چنانچه شرایط لازم ایجاد شود دوره ای نیز جهت آموزش نوشتن یک طرح کسب و کار موفق برگزار خواهد گردید.
نوشتن طرح کسب وکار خوب کار ساده ای نیست ولی قبل از شروع یک کسب و کار،شما می توانید با کمترین هزینه و بدون هیچ زیانی خود را بهتر بشناسید، امکانات و شرایط خود را در مقابل آنچه که در ذهن خود دارید محک بزنید و بعد تصمیم بگیرید که شرایط شما برای ایجاد کسب و کار مساعد است یا نه و اگر نیست در جهت ایجاد امکانات مورد نیاز حرکت کنید و با چشم اندازی روشن یک کسب و کار را آغاز کنید.
البته راه دیگری هم وجود دارد که با هدر دادن انرژی و سرمایه خود وارد یک کسب و کاری شوید که برایتان مشخص نیست که برنده خواهید بود یا بازنده .انتخاب با شماست.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: کسب و کار,موفقیت,کارآفرینی,راز ثروتمندشدن,

نویسنده: filedb
آخرین مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
نویسندگان
درباره ما

فایل دیتابیس وبسایتی جهت کمک به دانشجویان,مهندسان ,محققان و سایر قشر تحصیلکرده کشورمان میباشد.لطفا جهت پیشرفت این وبسایت ما را از نظرات خود بهره مند بفرمائید.
filedb
به وبلاگ من خوش آمدید.لطفا جهت پیشرفت این وبسایت ما را از نظرات خود بهره مند بفرمائید.
ایمیل : filedb@yahoo.com


برای حمایت از ما امتیاز دهید